YAZIN OYNANABİLECEK 10 GÜZEL BİLGİSAYAR OYUNU

Bugün sizlerle okul kapanıp yazda geliyorken güzel vakit geçirebileceğiniz 10 tane oyundan bahsedeceğim.Bu oyunlar güzellik sırasına felan göre değil tamamen karışık bir şekilde herkese hitap edebilecek oyunlar seçmeye çalıştım.

GTA5 ile ilgili görsel sonucu

1: Grand Theft Auto V (GTA V)

Bir açık dünya oyunu olan GTA V hem köklü bir geçmişi olup hemde eskimemiş grafikleri ve bir çok çeşitli şeyler yapabildiğimiz için sıraya girmeyi başarmış. Gta V de görevler yapıp arabalar patlatma gibi bir çok çeşitli fantazi yanında bir de online server i bulumakta. Son zamanlarda da gördüğünüz gibi GTA V de Roleplay mevzusu çıktı ve bütün yayıncılar fln oynamaya başladı.Bunun yanı sıra birsürü farklı ve eğlenceli mapler indirip arkadaşlarınızla oynayabileceğiniz bir oyun diyebiliriz. Bana kalırsa oyun gerçekten güzel ama hem biraz pahalı hemde grafikler nedeniyle biraz bilgisayarları kastıran bir oyun. Birde görevlerde bazı olumsuz sahnelerde barınmakta şimdiden uyaralım sonra ailenizin yanında sakatlık çıkmasın 😀

GTA 5 STEAM LİNK İ: http://link.tl/2h0mg

2: DONT STARVE TOGETHER (DST)

dont starve together ile ilgili görsel sonucu

Dont Starve Together son zamanlarda benimde çok oynadığım Co-op hayatta kalma oyun. Yani arkadaşlarınla girip oynayabileceğin rahat ve neşe verici bir tarzı bulunmakta. Base kurup,çeşitli mevsim zorluklarıyla karşılaşıp,mağaralara girebildiğimiz, bosslar kesebildiğimiz bir üstten bakışlı oyun. Oyun bir çok karekter bulunduran ve bunları dilediğimiz gibi üstündeki kıyafetlerini değiştirebildiğimiz yapıda. Ayrıca oyunu Steamden alırsanız size oyun oynarken hediye düşecektir bunlarıda steam in pazarında satar ve o itemlerden kazandığınız parayla başka oyunlar alabilirsiniz. Ayrıca çok iyi bir bilgisayar istemiyor sistem gereksinimleri düşük.Birde şu anda indirimde çok ucuz hemen edinebilirsiniz. İnstagramdan ulaşırsanız beraber bile oynarız son zamanlarda Türk çok kalmadı oynayacak.

DST Steam Link’i: http://link.tl/2h0nU

3: LEAGUE OF LEGENDS (LOL)

league of legends ile ilgili görsel sonucu

Zaten bir çoğunuz bilmiş olduğu gibi lol. Bir strateji tabanlı Moba oyun. 120 den fazla karekterin bulunduğu birçok farklı mapte doyasıya rekabet edebileceğiniz bir oyun. Ayrıca Tr sever i olmasına karşın Türkiye ye çok önem veren hatta stadı bile olan lol türkiye için bir çok etkinlik turnuva düzenlemekte. Türkiye ye ayrıca E-spor u da getirmiş olan lol ücretsiz olmasının yanı sıra kötü bilgisayarlardada çalışabilen bugsız bir oyun. Ayrıca oyuna halen daha karekter ve güncellemelerde çıkıyor.

League Of Legends Sitesi: http://link.tl/2h0pw

4: PlayerUnknown’s Battlegrounds

PUBG ile ilgili görsel sonucu

Pubg steamda en çok oynanan oyun yerini kazanmış bir aksiyon şavaş oyunu. 100 kişi bir adaya atlayıp item lootlayarak sona kalmaya çalıştığı bir oyun. Oyunda hala buglar bulunmakta ve optimizasyon çok iyi durumda değil. Oyun çok pahalı değil ama bilgisayarları zorlayan bir yapıda.

PUBG Steam Link’i: http://link.tl/2h0qb

5: MORTAL KOMBAT 11

mortal kombat 11 ile ilgili görsel sonucu

Önceki oyununa göre görsel kalitede çok gelişmiş olan Mortal Kombat 11 bir şavaş oyunu. Kule gibi bir çok ayrı içeriği bulunan arkadaşlarınızla şavaşabildiğiniz bol vahşetli kanlı zevkli bir oyun.

Mortal Kombat 11 Steam Link’i: http://link.tl/2h0qU

6: FORZA HORİZON 4

forza horizon 4 steam ile ilgili görsel sonucu

Bir yarış oyunu olan forza yıllardır ünvanını korumaktadır. Arkadaşlarınızlada oynayabildiğiniz bu oyun. İçinde açık dünyada bulunduran doyasıya hız yapabilceğiniz ayrıca direksiyon ilede iyice oyunun içine dalıp kendinizi kaptırabilirsiniz.

Forza Horizon 4 Link’i: http://link.tl/2h0s7

7: Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege

rainbow six siege ile ilgili görsel sonucu

Ubisoft un oyunu olan R6 aşırı strateji gerektiren farklı operatörler bulunduran bu taktik şavaş oyunu. Çok güzel olmasına rağmen pahalı ve sistem gereksinimleri yüksek olan bir oyun.

R6 Steam Link’i: http://link.tl/2h0sS

8: RUST

Ä°lgili resim

Bir çok kişinin aynı kara parçasında birbirleriyle çarpışarak hayatta kalmaya çalışılan bu oyun gerek silahlarıyla gerek yapı sistemiyle büyük bir ilgi görmüştür. Hayatta kalma oyunu olan rust DST dışında daha çok yemek su değilde insanlardan kurtularak hayatta kalmaya çalıştığımız bir oyun.

RUST Steam Link’i: http://link.tl/2h0tK

9:METRO EXODUS

metro exodus ile ilgili görsel sonucu

Yılların efsane serisi olan Metro son zamanlarda serisini exodus la devam ettiriyor. Metro Exodus bir post apocalyptic dünyada geçen yani kıyamet sonrası bir dünyada geçen fps aksiyon oyunu. Bilgisayarları ganıttıran bir oyun olsada çok güzel bir hikaye anlatımı ve oynanışı vardır.

Metro Exodus Steam Link’i: http://link.tl/2h0ub

10: MONSTER HUNTER WORLD

monster hunter world ile ilgili görsel sonucu

Bir MMORPG olan bu oyun. Çeşitli çeşitli yerlere girip büyük devasa bosslar bulup kestiğiniz çok güzel bir oyun oyunun grafikleri çok iyi olmasının yanı sıra oyundaki canavarlar çok güzel ve heybetli gözüküyor. Bossları kesip onların derileriyle çeşitli parçalarıyla kendinize zırh yapıp level atlatıp geliştiğiniz bir oyun.

Steam Link’i: http://link.tl/2h0va

Bugünlük bu kadardı mobil ve browser oyunlarının listeleride gelicek ayrıca daha bir çok inceleme vesayre gibi yazılarımızı ilerki günlerde bulabilceksiniz beni instagramdan da takip ederseniz ordanda bazı postlar paylaşıyorum ve sizin ne yazmamı istediğinizi soruyom. Başka bir gün görüşmek üzere

İnstagram: https://www.instagram.com/tekno_incele/

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s